BLOG HEADER

BLOG HEADER

Tuesday 3 January 2012

Couple : Macam2 Hal Laaa... =/

Assalamualaikum…

Hari ni menulis lagi setelah beberapa hari mencari idea utk dihampar di sini. Hurmm rasanya x byk kot cerita yg ada berlaku sekeliling aku. Semuanya masih berkeadaan baik dan berjalan dgn lancar. Alhamdulillah, hidup bersama keluarga terasa sgt2 gembira. Oh ya, bln 3 thn 2012, aku kna amek MUET. Ujian speaking 21/2/2012. walopon tarikhnya jaoh lagi, tp aku da start rasa takot. Maklumla, da lama x speaking lam BI. Risau jugak lari ke laut speaking aku. Huhu. Harap2 sumenya ok.

Hah, actually cte sal MUET tu xdek kna ngena pon dgn apa yg dok lam pikiran aku skg neh. Aku rasa ni kali ketiga dah kot aku jadi mcm nih. Sesapa yg ada pkwe aku rasa msti xmau jadi cm aku kn? Mana taknya, da dkt 3 mggu lebih da aku x contact dgn dia. Mesti korg akan kata, `g la contact dia pulak` yes i agree wit that. Tp bila aku call or mesej, xada balasan langsung. So cmne tuh ek? Aku pnt dah mengalah. Yg lepas pon asyik aku jugak yg duk anta msg kt dia even dia xreply msg aku walau sau pon. So bila aku bg pilihan teruskan ato stop kt cni, dia terus msg kata dia nk teruskan. Mintak maaf jgn ckp laa bapak laa byknye lam inbox aku. Xsmpai 2 bulan pon bnda tuh jadi, aku kna skali lg. kalo korg, sakit ati x?

Ntahlaa. Aku sendiri pon xtau. Salah aku ke ?? aku x berani nk salahkan sesapa but aku da xtahan sgt. Bila org tny `pkwe ko kemana ?`, aku juz jwab `M.I.A`. xtau ktne. Aku juz think positive je. Maybe tmpat dia banjir kot. Xde tmpat nk cas nset, n xblh nk kuar bli topup. Tp smpai bila eh ? xkan lama cmni kot xmsg or call aku ? lama2, aku da jd malas. Biarlaa dia. Ape2 pon, aku doakan dia selamat n bahagia kt mana je dia pergi. Then ada org tny ag, `ko ada pkwe kn, asal ko letak status kt FB single arr` ? ermm bnda tu penting ke kalo nk letak ? yg aku tau, aku mmg single cz aku xkawen lagi. Bru couple kot, xpyh laa nk gtau satu dunia yg ko `in a relationship`. Kalo in a relationship pon still nk menggatal dgn org len watpe an?

So, bila daa cm sunyi2 nih, yelaa xdo toman weh den nk msg.. hahaha. So knl2 laa jugak dgn beberapa org. ada tu org jauh2, ada tu dkt sgt2. tapi, aku xsure laa dorg neh juz main2 ke or btul2 nk kt aku. Aku bkn pe, aku xreti nk main2 kan anak org neh. Yg aku tau, skali aku da jatuh cinta, mmg pyh aku nk pulangkan cinta 2 balik. Haddooii... payah kalo gini. Cm kes aku dgn ex aku dlu arr, smpai skg kot aku still ada rasa syg kt dia. Yg lagi bodoh, kdg2 aku rasa, aku still mengharap kt dia utk smbung balik cnta kteorg. Adooii laaa.. bila aku pk balik, cam lawak je. Sorry eh awak... hahaha

Mak kata, mak x kisah kawan dgn sesapa pon, asalkan orgnya senonoh. Huhu... ada gak dia tny ada pkwe dah ke, aku ckp kt mak `no komen`. Hahaha... nnt laa mak ye, akak nk keje dlu, kmpul duit anto mak n ayah g haji, nk byr duit hutang ptptn tuh, then nk support adik2 blaja. Then akak xmau laa nnt akak nk tunang pon still guna duit mak ayah ag. Slagi x hbs 3 bnda tuh, lmbt lagi laa jwbnya akak naik pelamin. Hihihi.

Tu je laa kot nk cte.. kna pk idea bru lakk ape nk tulis nnt. Frankly speaking, aku da lama x menulis so rasa cm pelik je nk start ayat. Huhu. Salam sume...


p/s : de org offer jd pkwe aku. Ermm mau terima ato x eh?? =)


0 comments:

Post a Comment